چگونه با پمپ باد کارواش بسازیم

Wiki Article

در فاکتور رسمی قیمت تک تک اجزای تعویض شده، هزینه ایاب ذهاب تعمیرکاران و دستمزد انجام تعمیرات به صورت جداگانه ذکر می‌ شود تا ابهامی از بابت هزینه دریافتی نداشته باشید.

پمپ هایی که برای انتقال مایعات مورد استفاده قرار می گیرند در دو نوع انتقال آب تمیز و مایعات شفاف (در فضایی تمیز و به دور از هرگونه آلودگی) و انتقال مایعات آلوده مانند لجن و مواد شیمیایی و آب باران می باشند.

روش تعمیر: نازل و پمپ متناسب با هم انتخاب شود و مغزی بای پس عوض شود.

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر کارواش خانگی در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

کاربران همیشه به دنبال این موضوع هستند که بتوانند در اسرع وقت دستگاه خود را تعمیر و سپس دوباره از آن استفاده کنند. به طور کلی می توان گفت که مدت زمان تعمیرات دستگاه کارواش خانگی بستگی به آموزش کارواش نوع خرابی دستگاه شما دارد.

مشابه پمپ بشقابی، با این تفاوت که قادر به پمپاژ آب تا ارتفاع بسیار بیشتری هستند.

ابتدا باید اقدام به بررسی نازل دستگاه خود نمایید که انسداد یا مشکلی نداشته باشد.

این تجهیزات در موارد بسیاری از جمله شست و شوی دستگاه ها و تاسیسات صنعتی، پاک کردن رنگ های صنعتی، صنایع غذایی، صنایع فولاد، صنایع نفت و گاز، صنایع خودرو سازی، صنایع پتروشیمی، شستشوی کف کارخانه و کارگاه ها، شستشوی جداول و نرده های خیابان و ... کاربرد دارند.  

تعمیرکار با سرعت عمل بالا به تعمیر کارواش کارچر می پردازد.

خانه پمپ تهویه مطبوع گیربکس الکتروموتور موتور برق و موتور تک هواکش پمپ وکیوم جاروبرقی اینورتر نحوه ارسال بار درباره ما آتور مگ درباره ما

از اجزاء ثابت پمپ آب کارواش خانگی می توان به دسته آب پاش با قابلیت تنظیم نازل، بطری ذخیره مایع شستشو، شیلنگ، خروجی آب، کابل برق با دو شاخه، میله نازل شستشو و پیچ ورودی آب اشاره کرد.

کاهش هرچه بیشتر استهلاک سبب کاهش هزینه تعمیرات واترجت می باشد.

پس از اتمام کار با شما تماس گرفته می شود و از عملکرد تکنسین و رضایت شما سوال می شود.

Report this wiki page